ownCloud

Veilig je zakelijke bestanden opslaan, synchroniseren en delen

De funtionaliteiten van ownCloud

Bestanden synchroniseren naar de cloud
Bestanden delen via de cloud
Bestanden encrypten in de cloud
Agenda & taken delen in de cloud

ownCloud is een veilige en flexibele cloud oplossing voor het opslaan, synchroniseren en delen van zakelijke bestanden. Het alternatief voor Dropbox of Google Drive zeker sinds de AVG / GDPR van kracht is.

De bedrijfsdata wordt automatisch gesynchroniseerd en beschikbaar op een centrale locatie in de cloud in ISO9002 gecertificeerde Nederlandse datacentra. Via elk device zoals uw pc, laptop, tablet en smartphone beschikken jij en je collega’s over de meest recente bestanden. Netaffairs ondersteunt je bij de implementatie en hosting van ownCloud Enterprise of de Standard editie.

De voordelen van ownCloud

File sync en share cloud oplossing
Beste alternatief voor Dropbox, WeTransfer en Google Drive
Veilig samenwerken in documenten
Data op Nederlandse servers
Datacentra zijn ISO en NEN gecertificeerd
Veel gebruikt binnen zorg, overheid en onderwijs sector