Ecommerce in Europa groeit. Ook in 2022. Maar onderzoekers verwachten een vertraging in het groeipercentage (bron: 2022 European E-commerce Report). Online shoppers zijn voorzichtiger door de oorlog in Oekraïne, inflatie en bevoorradingsproblemen.
“Veel van onze leden hebben al afnames in consumentenvertrouwen en koopkracht gerapporteerd, grotendeels door hoge energieprijzen, inflatie en onzekerheid over de toekomst.” Aldus Secretaris-generaal Luca Cassetti van Ecommerce Europe.
Voor bedrijven is daarom een goede online aanwezigheid en zichtbaarheid met een naadloze ervaring en diverse combinaties van online en offline interacties noodzakelijk. Hierdoor zullen bedrijven hun digitale investeringen moeten verdubbelen tot 2030.
We adviseren je graag vrijblijvend!
- Wij helpen en ondersteunen bedrijven met hun online aanwezigheid en zichtbaarheid.
- We denken mee in beschikbare budgetten.
- Laat je door ons vrijblijvend adviseren! Neem contact met ons op voor een afspraak.